Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

About Me

My photo

Teruskan perjalanan yg penuh liku. Tanpa cabaran kita takkan matang tanpa dugaan kita takkan berwaspada. Sentiasa yakin dan ikhlas dalam apa jua yg dilakukan

Tuesday, June 18, 2013

Mencuri masa..

Salam buat semua...

Sekejap je masa berlalu dah nak masuk Julai 2013... Dah 3 tahun mendirikan rumahtangga.. Tapi masih belum ada zuriat sendiri.. Belum rezeki.. Tak putus berdoa siang malam agar ada satu keajaiban hadir dalam tahun ni...

Oh ya.. Untuk makluman, sekarang baru dalam 3 hari operasikan new FB tapi hanya untuk bisnes kecil-kecilan je la.. Alhamdulillah setakat ni agak memberangsangkan.. Permintaan tak putus dan tauke pun baik hati... Cuma nak maintain je la agak susah.. Sebab bermusim dan kena sentiasa kejar fesyen terkini... Lupa nak maklum yg buat bisnes tudung je.. hehehehe.. Ada yang tanya kenapa tudung? Sebab suka tengok orang nampak cantik bila bertudung :)

Sekarang ni tgh demam selsema.. Sudah masuk 3 hari... Mcm makin kerap pulak krg sihat sekarang ni.. Adakah perlu untuk ambik supplement tambahan??? Ada la kawan nasihatkan ambik supplement so tgh fikir2kan..

Nak tunjuk sikit la koleksi tudung yang dijual..









Oklah.. Nak siapkan dokumen untuk anak2 ujian lisan BM esok.. Good Luck to my boys..

Love,
ME