Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

About Me

My photo

Teruskan perjalanan yg penuh liku. Tanpa cabaran kita takkan matang tanpa dugaan kita takkan berwaspada. Sentiasa yakin dan ikhlas dalam apa jua yg dilakukan

Saturday, December 31, 2016

Salam Hujung Tahun

Bertahun belog cap itik ni tak dikemaskini
Okay. Kita nak cerita apa hari ni?
Wan tgh bercuti disuatu tempat yang dirahsiakan 😉
Takut ada paparazi datang intip 😅
Macam selebriti sangat kan





Kita belanja gambar sikit
Anggap la iklan tu ya
Hehehe

Di tarikh ini pada tahun 2013, I was admited utk minor opperation
Minor la kot
Tapi pengalaman pertama ni sungguh mendebarkan
Sampai sekarang parutnya masih ada ☺😊
Kenangan sangat kan


Untuk tahun baru akan datang, sama2lah kita didik  hati & jiwa untuk lebih tenang, positif serta redha. Tuhan tahu apa yg terbaik utk kita semua

Sayang korang 😍😍😍

❤WAN❤