Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, July 10, 2013

Salam Ramadhan

Salam buat semua...

Dah bersawang balik blog ni.. Hihihihi.. Ampun yaaaa...

Selamat berpuasa untuk semua.. Tahun lepas mengharapkan agar dipanjangkan umur supaya masih boleh menikmati ketenangan dan keindahan Ramadhan.. Alhamdulillah masih dipanjangkan umur.. Rindu sangat dengan suasana Ramadhan.. Mengharapkan masih ada kesempatan untuk menghabiskan bulan Ramadhan pada tahun ini..

" Allah will make everything beautiful at the right place, at the right time, for the best reason.. Always have faith in Allah.. Trust Allah "

Sejak akhir2 ni banyak ujian dan dugaan yang ditempuhi tapi alhamdulillah masih ada kekuatan untuk berhadapan dengan semua ni.. Tuhan tu kan Maha Adil.. Dia tahu apa terbaik untuk kita.. Diberikan kita sedikit kesusahan supaya kita tidak akan pernah lupakan Dia.. Bermohon dan sujud padanya agar dipermudahkan segala urusan.. Insyaallah, ketenangan tu akan hadir dalam diri.. Jangan stress.. Bersangka baiklah pada Nya..

Disaat ni rindu saat2 berbuka bersama ma dan abah.. dengan adik2 tersayang.. tapi masing2 ada komitmen lain.. Harap sangat ada rezeki untuk balik Kelantan dalam tempoh terdekat ni..

Doakan segala yang terbaik untuk saya dan begitu juga doa saya untuk anda semua..

Love,
ME

2 comments:

  1. hai.. salam kenal,
    follower no.9
    done follow sini,
    jom follow teman yea yunk..=)

    http://tengkubutang@blogspot.com/ -->(official)
    http://kucenkucenbelog.blogspot.com/ -->2nd blog

    ReplyDelete