Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

About Me

My photo

Teruskan perjalanan yg penuh liku. Tanpa cabaran kita takkan matang tanpa dugaan kita takkan berwaspada. Sentiasa yakin dan ikhlas dalam apa jua yg dilakukan

Monday, December 30, 2013

Bersiaran dari katil hospital :)

Assalamualaikum
Salam buat semua

Am just fine here
Awal masuk wad tadi je bp tinggi sikit
Wan takut sebenarnya
Pandai misi teka
Tengok keliling rasa cam mimpi je
Misi kata 'puan rehat dulu ya.. jap lagi kita check lagi sekali'
So baring2 la kat katil
Sesungguhnya rasa bosan sgt2
Rasa nak cepat selesai semua ni & nak balik rumah

Jap ekkkk...
Sambung balik lepas ni
Misi2 tukar shif
Wangi semerbak bilik Wan
Perfume
Nak terbersin pun ya ni ;)

Jom sambung balik
Pakar bius pun datang
Comel je pakar bius ;)

Ngeri pulak dengar penerangan doktor pakar bius ni
Tawakkaltu 'alallah
Allah ada bersama Wan
Mohon pada Nya supaya dikurangkan rasa risau dihati
Semoga dipermudahkan

Nak tengok gambar tak






Terasa sakit sikit
Tapi tahan je
Masa nak sujud tadi tertekan sikit
So lepas ni hati2 ya Wan

Malam ni lepas pukul 12 kena puasa
Masuk air pulak
Kuatkan semangat Wan
Sebenarnya Wan penakut bila ada perkara yg melibatkan hospital
Masa masuk wad kecemasan pun dah rasa mimpi ngeri
Pujuk diri sendiri supaya bertahan & terus kuat

Ok lah
Doktor nak scan perut
Maaf pada kawan yg bertanya Wan duk wad mana
Dekat suami pun dah pesan supaya tak bagitau
Wan tak nak orang tengok Wan dalam keadaan lemah
Nanti kita jumpa bila Wan dah betul2 sihat
Maaf sgt2
Terima kasih sebab korang concern dgn keadaan Wan
Love u all

Salam sayang,
♡WAN♡

Sambung balik

No comments:

Post a Comment