Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

About Me

My photo

Teruskan perjalanan yg penuh liku. Tanpa cabaran kita takkan matang tanpa dugaan kita takkan berwaspada. Sentiasa yakin dan ikhlas dalam apa jua yg dilakukan

Tuesday, January 21, 2014

Bersiaran di tahun baru 2014

Assalamualaikum
Salam buat semua

Dah masuk hari ke 21 bagi tahun 2014
Wan baru 4 hari masuk bertugas setelah cuti hampir 3 minggu
Lama sungguh :)
Masuk kerja hari pertama jadi blur sekejap
Huhuhuhu
Entah kenapa jadi kekok buat kerja yg dah bertahun2 buat
Dgn boss baru lagi tu
Wahhhhhh
Nice meeting u new boss
Pagi tadi lepas jumpa my boys dia panggil masuk bilik
'Wan masuk bilik saya kejap'
Dah sudah.. kenapa pulak boss ni
'Saja je panggil nak bagitau boss lama u kirim salam. I call dia tanya khabar'
Dengan selambanya mulut Wan yg tak terkontrol ni 'Encik ngumpat saya ya'
Oopppsss.. Terlepas cakap sudah
Kikikikik
Nasib boss pun gelak
Lain kali sila pastikan ayat apa yg nak keluar dari mulut kamu ya Wan

Life is getting better
Rasa semakin dekat pada Nya
Rasa kasih sayang Nya melimpah ruah
Dia uji Wan dgn ujian dan dugaan yg tak pernah Wan fikir
Tapi dia anugerahkan Wan semangat dan aura positif yg datang entah dari mana
Terima kasih Tuhan
Thanks for giving me a good husband, a very supportive family and friends
Rasa lebih hargai hidup dan orang sekeliling
Love u all

Wan nak sebarkan aura positif kat semua orang
Please.. jgn down dgn ujian dan dugaan
Dia menduga kita supaya kita sentiasa ingat pada Nya
Dia juga tahu kita mampu hadapinya
Ada orang menangis dengar cerita Wan
Ada orang simpati dengan kisah Wan
Please.. All I need is DOA
Doakan segala yg terbaik untuk Wan
Don't cry for me.. Wan pun tak nangis
Wan ok je dgn semua
Am just FINE :)
Bagi Wan semua ni anugerah dan tak semua orang dapat
Dia cuma nak Wan bersabar sebab Wan yakin Wan akan dapat hadiah lagi indah suatu ketika nanti
Belum masanya Wan tapi yakin dengan kuasa Allah
Dia pilih Wan untuk berhadapan dengan semua ni
Wan anggap seolah nak 'basuh' dosa2 kecil Wan
Kat akhirat esok2 tak de la teruk sangat kan ;)

Oklah
Nak keluar lunch
Makan masih pantang
Rindu nak makan ayam n seafood
Sabar Wan

Daaaaaa

Love,
WAN

No comments:

Post a Comment