Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

About Me

My photo

Teruskan perjalanan yg penuh liku. Tanpa cabaran kita takkan matang tanpa dugaan kita takkan berwaspada. Sentiasa yakin dan ikhlas dalam apa jua yg dilakukan

Saturday, May 10, 2014

Kerana mereka aku di sini

Salam buat semua

Semua sibuk meraikan hari ibu
For me setiap hari adalah hari ibu dan bapa
Selagi hayat dikandung badan, selagi itu akan terus berbakti pada keduanya
Love them till end of my life
They brought me here jn this world
Rindu kedua2nya walaupun baru minggu lepas jumpa
Sehingga sekarang kedua2nya masih tak jemu2 menghulurkan nasihat dan tunjuk
Walaupun kami dah ada yg dah berkeluarga


They are GREAT!
Menbesarkan kami dgn sempurna
Abah yg tegas dan garang buat kami lebih disiplin
Ma yg sering memujuk dan penasihat dalam semua hal
Kedua2nya saling melengkapi antara satu sama lain
Kekal bersama sehingga hari dan saat ini
Alhamdulillah
Ma dan abah sentiasa dlm doa kak ja dan anak2 lain
Bila kami nak berhadapan dgn sesuatu yg besar, yg tak lena tidur adalah ma dan abah
Bangun malan solat dan doa untuk anak2
Bila kami adik beradik nak kawin, yg paling pening kepala adalah ma dan abah
Bila anak2 nak final exam kat universiti, ma dan abah jugak yg susah hati
Betapa kami dah banyak menyusahkan hati keduanya 
Sekarang masanya utk ma dan abah bersenang lenang
Kami sebolehnya tak nak ma dan abah susah hati dan fikir or buat kerja teruk2
Masa utk kami pulak susah hati dab risau tentang kesihatan kedua2nya
Sampai satu tahap suruh ma pencen awal bila stress dgn kerja
Mintak abah byk2 rehat bila hampir 24 hours a day kat site
Sungguh.. kami semua risau sebab kami jauh
Do take care of your health
We really love you both
Masih belum habis jasa kalian kami balas
Masih belum puas kami gembirakan hati ma dan abah
Ya Allah.. bagi kami lebih waktu utk kami bersama dgn kedua2nya
Pinjamkan kami ma abah lebih lama
Kau berikanlah kesihatan yg terbaik utk mereka berdua
Kami hanya mampu titipkan doa setiap kali selepas solat agar kedua2nya sentiasa di bawah lindungan Mu

Sampai sekarang pun kalau nak wish apa2 kat ma n abah Wan masih mengalirkan airmata
Sungguh! Tak tipu
Kadang tak terluah apa yg nak dikatakan
Tersirat dihati namun cuba utk zahirkan melalui perlakuan
Hati kaca kan

Tiada apa yg mampu kami adik beradik berikan atas segala kasih sayang, didikan dan doa tg ma dan abah berikan selama hayat kami
Kalau kami himpunkan 7 gunung permata atau 7 lautan emas, belum tentu mampu utk membayar segalanya penat lelah kalian selama berpuluh2 tahun besarkan kami
Saat ini hati merayu dan berdoa pada Tuhan agar sentiasa berikan keduanya kedamaian hati, kehidupan yang baik
Kau lindungilah kedua2nya

WE LOVE YOU MA DAN ABAH

Love,
Your sweet daughter
Kak Ja


Sempena hari ibu
Hari2 adalah hari untuk hargai ibu




No comments:

Post a Comment