Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

About Me

My photo

Teruskan perjalanan yg penuh liku. Tanpa cabaran kita takkan matang tanpa dugaan kita takkan berwaspada. Sentiasa yakin dan ikhlas dalam apa jua yg dilakukan

Monday, June 6, 2011

Ujian tuhan... demam n everything in one



Assalamualaikum buat semua yang sering membaca setiap penulisanku...

Aku masih dalam mood sambutan ulangtahun perkahwinan kami.. huhuhu.. tapi yang tak seronoknya i x sihat seperti biasa... hari sabtu lepas dah ada simton demam yg akan melanda.. dan akhirnya setelah beberapa bulan (tahun ni belum pernah demam lagi) demam juga akhirnya.. ujian tuhan la namanya.. masa ke klinik semalam bacaan suhu badan hampir mencecah 39... panas la kot ya.. tu pun setelah dipaksa en suami utk pi klinik baru la i bgn mandi n bersiap.. klu sendiri tak tau la.. (sebenarnya i ni penakut.. liat nak pi klinik atau hospital) huhuhu... dah tua2 pun masih takut.. apa nak buat... semalam walaupun makan tapi bukan rezeki perut agaknya... semuanya keluar balik dalam erti kata lain muntah la... perkara yang paling i x suka adalah muntah sbb rasa nak terkeluar usus dan biji mata.. n then kalau lepas muntah mata pastinya sedikit bengkak n merah... seksanya tuhan.. tu baru muntah... doktor bagi 5 jenis ubat.. mak ai.. rasa cam sakit tenat plak... nak tak nak kena la telan termasuk juga antibiotik yang baunya agak kurang menyenangkan hidung... doktor bagi cuti sehari supaya boleh betul2 rehat... dan memang hari ni betul2 punya rehat dan x sedar diri... lepas telan ubat pagi tadi kepala terus berat.. x ingat dunia dah...
terima kasih ya bang sanggup balik n belikan sarapan pagi walaupun makan tak habis... terima kasih juga tolong belikan lunch tadi.. thanks 4 ur care.. thanks Allah atas jodoh yg kau berikan utk ku... kau telah membuka pintu hatiku yang sekian lama ku tutup utk kaum lelaki untuk menerima en suami sebagai teman hidupku dunia dan akhirat... (sedih la pulak... mengalir airmata) sentiasa memahami sikap ku yg kadangkala nakal dan degil, kesibukan ku pada tugas dan amanah selain sebagai isteri kepada mu en suami... terima kasih atas segalanya... i will always love u forever n ever... sebenarnya sebak jugak hati ni bila tgk abang buat semua ni... thanks ya bang..
semlm kita sambut ulangtahun dlm keadaan hujan di salah sebuah pondok d zoo taiping... pas tu sama2 kita gelak sbb org x pernah buat camtu... pas tu sambutan diteruskan lagi di Klinik Bersatu (sbb temankan isterimu yang x sihat).. kita gelak lagi.. mana ada org buat... kita cipta sejarah la kiranya kan bang... badan tak sihat mena boleh nak berjalan2 sgt... as long as we know we love n care each other, it's more than enough.. isterimu takkan meminta lebih dari kemampuan mu wahai suami ku... leh jadi isteri solehah tak bang.. hehehehe...
alamak.. time utk makan ubat... makanya lepas ni kepala akan kembali toing2 dan lena sampai la en suami balik kerja... kesian katil ni.. biasanya siang hari tak de sape pun kacau dia.. but today.. i'm in here the whole day... sorry ya buat bilik n katil...
bye u allz... doakan kesejahteraan n kebahagiaan kami... doakan i cepat sembuh ya...
salam buat semua

No comments:

Post a Comment