Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, May 30, 2012

Maaf jika aku tak sempurna...

Salam buat semua... Title pun cam sedih je kan... perasaan sedih la sikit bila mendengar & melihat perlakuan anak kepada orang tua.. touching sikit bila melibatkan hal2 macam ni.. Semua orang pernah buat silap dan kita kena bangkit dari kesilapan tu.. berusaha untuk betulkan keadaan supaya tidak disalah erti.. bukan semakin mengusutkan keadaan... Apa perasaan anda apabila seorang ibu menitiskan airmata atas sikap anaknya yang boleh dikatakan agak kurang cerdik dalam menjaga hati orang tua??? Perkara yg agak kurang digemari telinga ni untuk mendengar sebenarnya tapi hakikat hidup manusia sekrang.. walaupun tidak semua tapi sikap segelintir itulah yang menampakkan bahawa anak2 zaman moden di dah boleh diibaratkan seperti si TANGGANG... cuma bezanya tak bertukar jadi batu je lagi... Tersentuh hati ni.. walaupun saya bukan seorang ibu tapi saya masih mempunyai seorang ibu yang sentiasa menjadi pendorong saya untuk jadi seperti apa yang saya jadi sekarang... tak sanggup rasanya untuk melukakan hatinya.. pastinya seumur hidup perasaan bersalah tu tertanam rapat dalam diri.. Ya Allah.. ku mohon agar Kau jauhkan aku dari sifat2 itu.. dia dah terlalu banyak berkorban untuk diri ini sehingga umurku mencecah 28 tahun dan dimiliki oleh insan yang bernama suami..
SAYA SAYANG MAK SAYA... Ok guys... nak keluar lunch dah.. daaaaaa....






No comments:

Post a Comment