Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

About Me

My photo

Teruskan perjalanan yg penuh liku. Tanpa cabaran kita takkan matang tanpa dugaan kita takkan berwaspada. Sentiasa yakin dan ikhlas dalam apa jua yg dilakukan

Wednesday, May 30, 2012

Me of the day...

Salam buat semua... Minggu yang agak sibuk.. tapi muka mesti senyum... jangan stress sangat... ni mata tak mau nak lelap pulak.. jam dah hampir 12.30 midnite... tidurlah mata.. esok tugas berat menanti... am one of the officer yang ditugaskan untuk kerja2 pentadbiran yang agak kurang digemari sebenarnya oleh diri ini.. but I take it as a challenge.. cabaran baru dan perlukan kesediaan dalam segala hal... Ya Allah, mohon untuk dipermudakan segala urusan untuk esok dan lusa... Perasaan yang kurang senang muncul dalam diri siang tadi dah beransur hilang... jangan la muncul lagi esok ya... untuk 2 hari ni tolonglah jangan menjelma wahai perasaan asing... dah scan tapi perasaan tu tak dapat dikesan jugak... Sekarang dengan sukacitanya (walaupun orang tak hingin nak tengok) diri dengan rendah diri nak masukkan la wajah2 selama minggu sibuk ni.. senyum tapi nampak macam tak ikhlas kan.. huhuhu... tapi rasa mata tu dah makin sepet la... hadap screen komputer terlalu lamakah sebabnya.. atau teknik solekan yang salah.. hahaha.. apa2 je lah..
Ok guys... kena paksa mata untuk lelap... nak titun dulu ya.. daaaaaaaaa... jumpa lagi






No comments:

Post a Comment