Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Friday, April 26, 2013

Apapun yang berlaku, hidup harus diteruskan...

Salam buat semua...

Dalam duka ada gembira.. Itulah lumrah kehidupan.. Thanks kepada penguat semangat, En Suami yang benar2 bersungguh untuk pulihkan semangat yang hampir hilang.. Love you so much.. Betapa Tuhan telah hadirkan ADAM yang tepat untuk aku.. Alhamdulillah, syukur pada Mu Tuhan..

Sekarang aku masih berpegang yang Allah tidak akan menguji hamba Nya kalau dia tahu hamba itu tidak mampu untuk hadapi dugaan tersebut.. Mungkin terlalai sedikit.. Atau mungkin Tuhan nak bayar CASH kesalahan yang lepas.. Belajar untuk REDHA.. Belajar untuk MUHASABAH diri.. Terima Kasih TUHAN atas peringatan ini.. Sabar itu indah.. Memang terlalu indah bila berada dalam keadaan sebegini.. Hari ini aku mampu untuk tersenyum.. Tersenyum kerana ada yang indah dalam hidup.. Bukan semuanya suram.. Alhamdulillah..

Ok.. Nak berkemas utk pulang ke Kedah.. Weekend di Kedah utk minggu ni.. Dalam keadaan badan yg agak kurang sihat.. Have to take emergency leave for today.. Sorry boss.. Kondisi badan tidak stabil sehari dua ni.. Insyaallah will be back to work next week.. Hopefully I'll recover soon :)

Love,
ME

No comments:

Post a Comment