Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, April 23, 2013

Dugaan dan ujian Tuhan untuk hamba Nya

Assalamualaikum dan  semua

Walau apa yang bergelodak dalam hati, aku akan sentiasa pastikan bibir ini sentiasa mengukir senyuman yang paling indah  untuk semua kerana aku yakin Allah bersamaku. Terima kasih Tuhan kerana masih menghadirkan ketenangan dalam diri ini.
Kejutan demi kejutan datang dalam hidup membuatkan aku lebih berhati2 untuk melangkah. Sukar untuk aku percaya tapi itulah hakikat yang harus dilalui. Bukan mimpi tapi knyataan yang memberi pukulan yang hebat.
Tuhan hadirkan dalam hidup aku seorang lelaki yang bergelar suami yang sentiasa memberi kekuatan dan semangat. Terima kasih Tuhan atas anugerah Mu.
Mohon rakan2 blogger mendoakan segala yang terbaik untuk diri ini. Dipermudahkan segala urusan dunia dan akhirat. Amin :)

Salam Sayang buat semua... #SMILE

Love,
ME

No comments:

Post a Comment