Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Sunday, April 28, 2013

I am SORRY

Salam buat semua..

Mengeluarkan kenyataan maaf sebab seminggu dua ni ada yang duk tercari-cari saya di FB.. Maaf kerana tidak memaklumkan awal tentang pengunduran sementara dalam dunia FB.. Rupanya ramai yang mejengah status saya di FB.. Terasa seperti orang popular je.. Hehehehe..

So, mana yang bertanya melalui BBM, Whatsup, WeChat dan tidak dilupa melalui call and sms.. Terima kasih kerana bertanya khabar.. Saya masih di sini.. Ada rupanya yang beranggapan saya dah remove dari friend list.. Oh Tidakkkkk!!!! Saya bukan begitu orangnya.. Selagi anda ok berkawan dengan saya, saya akan ok berkawan dengan anda semua :) Kecuali anda berbuat sesuatu yang mengurangkan kepercayaan saya kepada anda mungkin anda akan dimasukkan dalam senarai untuk dikeluarkan dari senarai kawan2 saya..

Ok lah.. Badan masih penat.. Baru balik dari Kodiang jenguk ibu mertuaku :) Am ready to work tomorrow.. Badan dah sedikit OK berbanding Jumaat lepas.. Cuma nak elakkan dari stress buat masa sekarang.. So kena kerja relaks sikit, pedulikan apa orang nak kata.. Bangkit dari kesedihan dan bina kembali aura positif dalam diri.. Waaaaahhhhhhh... Kembalikan jiwa ragaku yang dulu.. Nak clear otak dari unsur negatif.. manusia2 yang negatif.. dan segala yang berkait dengan negatif.. Huhuhuhu...

Jumpa lain kali... Bye..

Love,
ME

No comments:

Post a Comment