Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

About Me

My photo

Teruskan perjalanan yg penuh liku. Tanpa cabaran kita takkan matang tanpa dugaan kita takkan berwaspada. Sentiasa yakin dan ikhlas dalam apa jua yg dilakukan

Monday, January 12, 2015

Halluuu... Tahun baru sudah datang

Assalamualaikum
Sorry ek.. ada tanya rupanya.. "Tak de cerita baru ke?"
Ada.. tapi tak sempat sangat nak hapdet

Hari ni kita hapdet ya

Hapdet gambar honeymoon tahun lepas
Kekekek
Dlm Malaysia je pon
Tahun depan Insyaallah kalau rezeki lebih kita keluar semenanjung pulak ya
Dah elok fit kita panjat Gunung Kinabalu, Insyaallah


Buat julung kalinya cik abam ai dengan rela hati nak selfie
Kalau tak dia kena paksa ;)
Thanks abam cayam
Tapi muka bini dia paling menonjol
Opsss.. sorry
Hehehe

Muka lepas borong teh berkoyan2

Kat Lavender Garden

Feeling retis tepi kolam ikan

Comey tak kak ton

Lepas ukur keluasan MARDI

Baris sedia.. hehehe

Am here.. ecehhh

Borong cactus utk bini tersayang


Gambar banyak lagi tapi cukup tengok yang ni je la ya
Takut korang muntah hijau tengok banyak2
Hehehehe

Nanti ai hapdet lain na
Bye



No comments:

Post a Comment