Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, April 20, 2011

Alhamdulillah... Tahniah che mat n anis



Syukur ke hadrat Allah swt atas kelancaran majlis perkahwinan adik lelaki ku che mat a.k.a imran bersama pasangannya anis. Majlis yang cukup membuatkan siapapun yang bergelar kakak menitiskan air mata. Memang aku akui aku benar2 sayu pada hari tu. Bukan kerana berpisah tapi kerana setelah mengharungi terlalu banyak cabaran dan dugaan akhirnya sampai jua hari yang ditunggu tanpa secalit pun penghalang.
Paling mengharukan hati adalah semasa majlis penyerahan tanggungjawab bapa anis kepada adikku. Bapa anis pun sebak apatah lagi aku.. Perjanjian antara suami isteri dibaca dan itu membuatkan anis menitiskan air mata. Dan akhirnya kami semua yang berada dalam majlis tersebut bangun dan berselawat bersama-sama dan che mat serta anis memeluk anggota keluarga. Bila tiba giliran aku, memang air mata dah tak tertahan dan melimpah jua dari kelopak mataku. Tiada kata dapat ku ungkapkan pada waktu itu dan aku hanya mampu berkata di dalam hati agar adikku berbahagia hingga hujung nyawa bersama yang tersayang.
Buat CHE MAT a.k.a IMRAN DAN ANIS... semoga kebahagian yang dikecapi kekal hingga akhir hayat dan sentiasa dibawah lindungan dan keberkatan Allah swt.

No comments:

Post a Comment