Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

About Me

My photo

Teruskan perjalanan yg penuh liku. Tanpa cabaran kita takkan matang tanpa dugaan kita takkan berwaspada. Sentiasa yakin dan ikhlas dalam apa jua yg dilakukan

Saturday, August 20, 2011

Hujan lagi Taiping

Salam semua...

Semalam aku hadir untuk majlis berbuka puasa di sekolah.. memang seronok dapat berbuka beramai2 bersama2 anak2 kat sini.. menunya boleh tahan la.. ayam masak badam, gulai kambing, dalca dan jelatah... semuanya orang happy semalam..

tapi sebelum majlis bermula dalam pukul 5 petang.. hujan teramat lebat melimpah di Taiping.. aku suka hujan macam tu.. cuaca pun sejuk je.. so dewan kami memang tak perlu aircond la sebab dah memang semulajadi sejuk.. aku just nak share gambar2 semasa buat persiapan kat dewan petang semalam.. gambar hujan.. hehehe

pandangan dari sisi dewan sebelah kanan.. masa ni hujan baru dalam 2-3 minit


 pandangan dari sisi dewan sebelah kiri... nampak tak tapak tu.. tempat tu anak2 bangsa India suka main guli

 pandangan dari pintu utama dewan.. ops.. my car.. hehehe.. belakang tu masjid sekolah kami

pandangan dalam dewan.. anak2 sedang latih utk majlis khatam quran..
beri mereka peluang untuk perbetulkan kembali kesilapan yang pernah mereka lakukan

ok la guys... hari ni nak jadi tukang jahit.. nak jahit manik kat baju raya.. huhuhu.. semalam dah pi beli mani k with my officemate, syila.. rambang mata wok nengok manik yang banyak.. kalau rajin nanti aku upload gambar ya.. bye u allzzzzzzzz

cayang semua...



No comments:

Post a Comment