Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, August 17, 2011

SHOPPING TIME!!! PART 2

Salam semua..

As u all tahu hari ni hari shopping aku dan en suami.. ingatkan tak la ramai orang tapi RAMAI GILER.. huhuhuhu... kat JUSCO orang macam semut je.. nak pilih barang pun agak susah sikit la.. yang sadisnya kasut yang aku nak tak de saiz pulak tu.. CARLO RINO.. lain kali hantar stok lebih sikit ya.. pi outlet CARLO RINO JUSCO pun tak de jugak.. sabar je la... alih2 en suami yang dapat dulu.. ada pulak saiz dia... baju pun dia dapat.. aku makan angin je kat JUSCO.. so aku ajak pi IPOH PARADE la pulak.. semata2 nak cari design yang sama.. nanti termimpi2 pulak..


Kat IPOH PARADE tak la ramai sangat orang.. so leh la jalan sambil lepak2... makanya aku terus la pi ke bahagian kasut CARLO RINO.. terus la aku terkam design yang sama dan tanya la kakak promoter yang terkejar2 layan customer.. check punya check ada la saiz 37.. senyum la sampai telinga ya.. kalau kecik2 dulu nak tidur try.. bangun tidur pun try.. free time pun try.. hahaha.. budak2 la katakan..

Dah selesai bab kasut aku singgah kedai buku POPULAR sat cari buku yang ibu mertuaku mintak tolong cari.. alih2 buku tu tak jumpa aku jumpa buku lain pulak.. apa lagi.. NOVEL la.. lepas kawin ini la baru jinak2 balik dengan NOVEL.. 7 HARI MENCINTAIKU.. jap ek.. nak upload gambar buku tu..


tebal giler buku ni tak tau bila nak mula dan bila nak habis.. jap nak check berapa muka surat.. 1048 muka surat.. mau 7 hari 7 malam ni.. tak tidur lena la jawabnya.. hehhee..

ok la.. nak siap untuk berbuka pulak.. lenkali i sambung citer lagi ya..
cayang semua...

No comments:

Post a Comment