Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Monday, May 13, 2013

Alaaaahaiiii... Penuhnya jadual..

Salam buat semua...

Lain macam je tajuk entry ni... Huhuhuhu... Dah 2 bulan penuh je jadual dalam diari.. Begitulah juga padatnya dalam kepala ni.. Berselirat duk memikir kerja yang tak pernah habis..

Lagi bertambah berselirat presentation KIK next week.. Ya Allah.. Dengan program sepanjang minggu ni penuh sampai hari Jumaat.. Makanya weekend ni kena masuk ofis lagi la.. Tak pe lah.. Nanti habis semua hal2 ni kita rehatkan diri... :)

Aku bertindak utk menyiapkan 2 jenis slide berbeza utk presentation.. Last minute pulak nak 2 slide.. Blank kejap sebab aku hanya buat 1 je.. Tu pun dah dekat 70 muka surat.. Nak buat lagi satu sempat ke dlm tempoh 5 hari ni??? Tolooooooooooooooooongggg... Rasa stress pulak... Syuhhhhh.. MR STRESS tolong pergi main jauh2 ya... Buat masa ni saya tak perlukan anda disekitar saya... Huhuhuhu... Macam dah betul je ni... Agaknya kerja banyak sangat kot.. Hahaha.. Tambah lagi satu kerja bila meeting minggu lepas boss dah mintak jadi  MC untuk majlis penutup Program Kualiti/Inovasi peringkat Negeri Perak... Aku ok je la sebab tak de pilihan.. Mintak tolong boss itu seperti arahan so SAYA YANG MENURUT PERINTAH :) Nasib baik dah biasa jadi MC.. So yang tu tak de lah tekanan sangat...

Oklah.. nak menggosok baju utk kerja esok.. MENGGOSOK can skema je.. Iron baju ya tuan/puan... Tgh tunggu apa lagi nak jadi esok.. Dah la tgh kecoh pasal pertukaran n kenaikan pangkat sehari dua ni... Harap2 aku bkn salah seorang daripada mereka yang terpilih... Hehehe...

Bye

Love,
ME




No comments:

Post a Comment