Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, May 8, 2013

Back to work :)

Salam buat semua...

Kembali bertugas.. Wahhhh.. Masuk ofis dah ada satu memo lekat kat pintu bilik.. Oh my boss.. I balik cuti sudah ada kerja menanti.. Huhuhuhu... Oleh kerana duk hadap kerja je makanya masa berlalu pun tak sedar. Tapi hari ni awal2 pagi lagi aku dah ke hospital. Jam 8 pagi ambik darah (lagi dan lagi) dan jam 9 pagi appointment ultrasound.

Balik dari hospital terus siapkan kerja untuk program hari ibu Jumaat ni. Program tahunan aku untuk anak2 kat sini. Cuma tahun ni aku tambah satu slot tayangan video yang aku sendiri tangkap leleh dengan video2 tu.  Salah satu video tu, aku sendiri yang akan buat voice over (betul ke istilah ni ya :) ) Harap2 tidak menitiskan airmata la ya. Tapi bila nak bercakap bab ibu ni memang syahdu dan sayu la. Harap melekat dlm hati anak2 semua.

Bertambah dengan tugasan KIK yang masih belum selesai. Slide utk presentation masih dalam progress. Hanya 70% je yang dah siap. Haiya.. cuti lama sangat buat semua kerja tergendala. Salah siapa? Diri sendiri la sebab bila cuti time management sudah lari.. hahahaha.. Harapkan semua dapat diselesaikan mengikut waktu yang telah ditetapkan...

Kerja2 rumah utk malam ni pun dah siap.. Tadi penat sangat terlelap kejap.. Siap pesan dekat cik abang supaya kejutkan utk aku gosok baju kerja esok hari.. Sejam jugak terlelap tadi.. Tak tahu la nak lena pulak malam ni mcmana.. hehehe..

Oklah nak layan Kilauan Emas pulak.. Boleh la tahan.. Tapi.. yang makcik2 sekalian tu mcm tak sesuai jek.. Pandangan peribadi je tu.. Terpulanglah pada diaorang..

Bye...

Love,
ME

No comments:

Post a Comment